SOCIAL MEDIA

the end

16. januára 2018
Keď vždy premýšľam nad tým, čo by som vám napísala sem na blog, niekedy ani sama neviem. Niekedy príde chvíľa, kedy toho mám toľko, že neviem ani čím prvým začať a vy tak môžete čítať moje dlhé litánie. Niekedy však príde taký ten útlm, kedy ani sami neviete, čo by ste napísali. V živote sa mi práve deje toho toľko, že by z toho bola veľmi pekná tragikomédia, no písať na blog o všetkom takom by som nechcela. Aby to však nevyznelo tak, že sa sťažujem, mám sa dobre. Úprimne sa priznávam, že áno. Také to "zlé" obdobie, ktoré bolo na konci roka a tesne pred sviatkami pominulo a ja som teraz v takej situácií, kedy skôr len čakám, čo sa udeje. Verím však, že všetko dobré! Pretože toho zlého bolo teraz dosť veľa.

Rok 2018 je pre mňa jeden z najdôležitejších rokov v mojom živote. Prichádza koniec strednej školy, stužková, maturita, prijímačky na vysokú školu, samotná vysoká škola, nové prostredie, noví ľudia.. Bude toho veľa, no verím, že to bude dobré! :)

8 komentárov :

  1. Přeju ti, aby všechno letos dopadlo podle tvých představ :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. a přeji zase to dobré... já jsem měla taky děsné období, ale 2018 beru pozitivně ;)

      Odstrániť
  3. Embroidered shirt is so beautiful!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám to podobně - taky mě teď všechny tyhle věci čekají. A zatím je to jenom velká dřina a výsledek v nedohlednu. Ale jak uznáváš ty - taky se mám i přesto fajn, je mi dobře a baví mě to. :) Tak ať nám to vydrží!
    Kout světa

    OdpovedaťOdstrániť