SOCIAL MEDIA

shopping tip: Dni Marianne 2017

13. septembra 2017
Neviem ako vy, ale ja nakupujem najradšej vtedy, keď viem, že nakúpim výhodne. Nejako ma to potom láka nakúpiť si viac vecí, pretože viem, že inak by som toľko peňazí neušetrila. Práve Dni Marianne som si veľmi obľúbila, pretože vtedy môžem nakúpiť lacnejšie. A viete čo? Ešte viac peňazí môžete ušetriť pomocou portálu PlnáPeneženka.cz!


Plnú Peneženku som vám už raz predstavovala v tomto článku. Veľmi rada pomocou tohto portálu nakupujem, pretože sa mi vždy podarí ušetriť nejaké peniaze, za ktoré si buď niečo iné kúpim, alebo si ich ušetrím :)

Ak neviete, čo sú Dni Mariane, v skratke vám to vysvetlím. Tieto dni sa tento rok budú "odohrávať" od 15. do 17. septembra. Budú nielen v Česku ale aj na Slovenku, vďaka čomu budete aj u nás môcť skvelo a výhodne nakúpiť. Nakupovať budete môcť až vo viac ako 7000 obchodoch v oboch krajinách! Vďaka takejto širokej ponuke si budete môcť nakúpiť krásne a exkluzívne kúsky, ktoré budete nosiť veľmi radi za nízke ceny!

Doprajte si všetko, čo budete potrebovať! Zoznam obchodov nájdete na tejto stránke, takže si budete môcť vybrať a pripraviť sa na najlepšie ponuky značkových obchodov.
Nakupovať budete môcť aj prostredníctvom Plnej Peneženky, vďaka čomu ušetríte ešte viac financií, ako by ste inak čakali.
Zaregistrujte sa, ak ste doteraz nemali žiaden účet na tomto portáli a uvidíte, že pri každom nákupe vám pôjdu peniaze späť. Dokonca aj po tom, čo použijete kupóny Marianne si môžete ušetriť pár eur či českých korún.
Nakupovanie v kamenných obchodoch ma prestalo baviť,  a práve preto som stavila na nakupovanie online. Vďaka tomu si vždy ušetrím čas, energiu a môžem robiť niečo iné. Okrem toho, dokážem aj ušetriť peniaze. Vždy pri tom stavím na cashback Plnú Peneženku. Stavte na ňu aj vy nielen pri klasickom nakupovaní, ale aj pri akcií Dni Marianne. Možno táto akcia nie je pre vás nič nové, možno práve naopak, nikdy ste o nej nepočuli, no určite ju vyskúšajte aj tento rok. Vďaka výhodným cenám si budete užívať radosť z nakupovania :)

Tak čo, pridáte sa aj vy ku mne a nakúpite cez Plnú Peneženku počas akcie Dni Marianne? :)

4 komentáre :

  1. Já si na Dny Marianne pořídila, tedy přítel mi je pořídil, Martensky. :D Takže jsem vlastně nic neutratila, což se o těchto dnech moc nestává... :D
    Mr. Kev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jaa jsem si kkoupila casopis pekne s predstihem abychh mela kupony a pakk ja blbka jsem ten vikend zapomněla ze to je a vzpomněla si az v pondělí. No ja se proklinala!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vďaka za tip .. bude sa táto akcia zase niekedy v budúcnosti opakovať? :-) Tenhle cashback portál máme aj na slovenských a priznám sa, že som ho nejakú dobu taky využívala, ale potom som prešla na Tipli, pretože mi to tam prišlo prehľadnejšie a výhodnejšie. :-)

    OdpovedaťOdstrániť