SOCIAL MEDIA

lost in the city

16. augusta 2017
V pondelok som sa bola pozrieť po dlhšom čase v Bratislave. Síce mi tu býva polovica rodiny a mám to približne 80 km od domu, nechodím sem zas tak často, ako by som chcela. Či už dlhšia cesta alebo trochu horšie plánovanie, no teraz sa mi konečne po dlhšom čase otvorila možnosť sem zavítať a to rovno s tou najlepšou spoločnosťou! :) Okrem fotiek tejto perfektnej bundičky, ktorú som si objednala zo SheIn, tu pre vás mám aj fotky z Bratislavy, kde som zažila naozaj krásne chvíle s mojimi blízkymi :)

Už po ceste sme zažili pár vecí, na ktoré budeme spomínať s úsmevom. Po príchode na Mlynské Nivy sme sa rozhodli, že moja mamina so sestrou počkajú na ocina, ktorý ešte niečo vybavoval a ja s Lolou (best friend) pôjdeme do obchodného centra Avion. Zo začiatku sa 5 kilometrová cesta nejavila ako ďaleká, lenže ani za pomoci navigácie sme sa nedokázali na miesto presne dostať. Trochu sme si poblúdili a výsledkom bola sedem, až osem kilometrová cesta. 
Všetko by bolo v poriadku, veď sme sa aspoň prešli a vznikli z toho takéto krásne fotky! Lenže Lola bola po nočnej, spala dve hodiny a ja maximálne štyri :D 
V Avione sme mali predstavu, koľko toho nakúpime. Nakoniec som si kúpila jednu sukňu a kávu. To bolo úplne všetko. Trochu som bola sklamaná z obchodov ako Stradivarius či Bershka, kde si vždy perfektne objednám z internetu, no v obchode nemali skoro nič.. 
Celý deň bol však perfektný. Pofotili sme sa a posedeli na sedačkách v IKEI, našli sme si tam aj vysnívané bývanie a pochodili si. Do IKEI chodím párkrát za rok, takže si tam vždy nájdem plno novej inšpirácie. Zažili sme toho veľa, takže máme zas na čo spomínať. Ako napríklad na nabúranie do otočných dverí, že Lola? :)
Teším sa na ďalší takýto deň! :)

Plus jedna inšpirácia na outfit na záver :)

19 komentárov :

  1. Musel to být krásný den, z těch fotek to přímo vyzařuje :)
    Jinak se mi moc líbí ta džínová bunda, je nádherná! Moc hezký článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo tohle bloudění znám, nakonec je z toho celodenní výlet :D Je super, že jste si to užili. Do Stradivariusu a Bershky nesmím vkročit - moc hezkých věcí! :D Zajímala by mě sukně, co sis koupila :)

    http://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne z blúdenia celý deň :D Určite sa na blogu objaví, pretože to je jedna z môjho jesenného wishlistu :)

      Odstrániť
  3. Zajtra odchádzam do Poľska a čiernu džínsku mám na zozname vecí, ktoré by som si rada kúpila.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já už si asi ani nedokážu představit žádný výlet bez bloudění, holt moje orientace je na bodu mrazu, ale aspoň vždycky při svých (ne)chtěných toulkách objevím spoustu krásných míst :) Do Bratislavi jedu zhruba za měsíc, tak doufám, že stejně jako ty budu mít na co vzpomínat :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že sa ti bude u nás páčiť! :) No, ani ja nemám ten orientačný zmysel perfektný a to dokonca ani s navigáciou :D

      Odstrániť
  5. Přijde mi, že bloudění k výletu prostě patří :D člověk díky tomu objeví spoustu neobjevitelného :) a nedá mi to a musím ti pochválit džísku, je skvělá a hodí se mi k tobě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako hovoríš, blúdením nájde človek krásne miesta! :) Ďakujem! :)

      Odstrániť
  6. Veľmi sa mi páči ako si to pekne skombinovala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super outfit. :) Bratislavu mám moc ráda, hlavně bratislavské kavárny :D A v IKEI jsem už opravdu jako doma. :) Pěkný článek. Měj se krásně!
    Young, Wild and Free

    OdpovedaťOdstrániť