SOCIAL MEDIA

be free

27. júla 2017
Dnes tu mám pre vás krásny kúsok, ktorý by ste mali všetci vidieť! Okrem toho krásne  kúsky nájdete aj pod názvom "short sleeve crop top"
Nedávno som čítala jeden článok, kde boli body, ktoré by ste mali splniť ešte predtým, ako budete mať 30-ku. Síce ja mám ešte jedenásť rokov, už teraz som si všimla, že niektoré veci mám "hotové".
Prekvapilo ma však niečo omnoho viac. Mnohé veci, ktoré tam boli spomenuté, boli materiálne. A práve vtedy ma napadla otázka:
Sú materiálne veci fakt tak dôležité?

Ja odpovedám sama za seba, že nie. No myslím si, že mnohí by odpovedali presný opak. Keď si však všimnete, ako sa správajú ľudia, ktorí majú úplne všetko, asi zistíte, že nie sú práve najšťastnejší. Stále hľadajú niečo, čo by mohli mať, no neuspokojí ich to.
Ja som pochopila už v dosť mladom veku, že dôležité veci nie sú materiálne, ale tie, ktoré nemôžeme chytiť. A dúfam, že to budem chápať celý svoj život.
Pretože až potom, ako som pochopila, že stále nové veci ma nespravia šťastnou, až vtedy som začala byť šťastná.
A voľná.
*****
A mám pre vás kupón :) "It’s Romper season. Click for Best ideas of floral rompers.
Get yourself a new romper this summer!
Use 10% off code:ZFEN01"




19 komentárov :

  1. This denim jacket is amazing!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta bunda je zvláštně hezká :D :) Já též už ve velmi mladém věku pochopila, že za peníze si štěstí nekoupíš :) Takže je dobře, když si toto lidé uvědomí.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásně napsáno! :) Dřív jsem hledala štěstí v nových věcech, ale naštěstí už mě to přešlo a teď mě spíš hromady věcí děsí, za poslední týdny jsem si všechny svoje věci přetřídila, spoustu z nich vyhodila a cítím se mnohem líp :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, počas života odrazu zistíme, čo je dôležité a čo nie :)

      Odstrániť
  4. Materiální není nejdůležitější, to vím také moc dobře, ale zase bez toho by to taky nešlo... spíš to tak trochu doplňuje ty další hodnoty.:) ta denim bunda je hezká:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, človek musí poznať tú hranicu :) Ďakujem :)

      Odstrániť
  5. To jsi popsala hezky. :) Já si myslím, že nejsou absolutně důležité. Neříkám, že nejsou hezké nebo nedokáží dělat radost. Ale nemůže to být bráno jako nějaká hlavní hodnota v našich životech. Já bych radši v budoucnu žila v malé garsonce s pár věcmi, které bych naprosto milovala... a za ty ušetřené peníze procestovala svět. :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak! Človek sa poteší, ale vždy len na chvíľku :) Radšej mať toho menej, no byť šťastní :) A cestovať! Ďakujem za krásny komentár :)

      Odstrániť
  6. Ta bunda je moc krásná :).. Podle mě materialistické věci také nejsou to nejdůležitější, souhlasím.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc krásný a pravdivý článek, rozhodně souhlasím:)
    Jinak ta bunda je moc krásná:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I love your necklace! and the jacket is super pretty

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný článek a ta bunda je totálně suprová!
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Riflové bundy milujem, sú skvelo kombinovateľné. ;)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť